منتدى كل الغزل
الـــــســـــلام عـــــلـــــيـــــكـــــم
مرحبا بيضوفنا الأكارم في ( كـــــل الــــغزل)
المنتدى جديد ويحتاج للتطوير والمساهمة لأية استفسارات
hasswan-050@w.cn
منتدى كل الغزل
الـــــســـــلام عـــــلـــــيـــــكـــــم
مرحبا بيضوفنا الأكارم في ( كـــــل الــــغزل)
المنتدى جديد ويحتاج للتطوير والمساهمة لأية استفسارات
hasswan-050@w.cn
منتدى كل الغزل
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

أهلا وسهلا بكم في منتديات كل الغزل سجلو لبى قلوبكم للمنتدى

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكت للمتزوجين

كاتب الموضوعرسالة
mr.sona
Admin
mr.sona

نكت للمتزوجين Empty
مُساهمةموضوع: نكت للمتزوجين   نكت للمتزوجين I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 29, 2010 9:04 am

• [وااحد كريم تزوج وحدة كريمة .. جابو ولد .. أعطوه للجيران

مره ابو العربي كان قاعد مع ابنه مستنيين ام العربي وكانوا كسلانين خالص راح ابو العربي قال لابنه قوم افتح لامك راح ابنه قاله هى مش مراتك يبقى انت اللى تفتحلها الباب راح ابو العربي نادى على مراتو وقالها يام العربي قالتله ايوه قالها انتى طالق وراح بص لابنه وقله قوم افتح لامك

مرة واحد نازل من بيتة عمال بيصرخ ويزعق وبيقول ألحقوني يا عالم ألحقوني يا ناس حماتي هترمي نفسها من الشباك ألحقوني بالأسعاف ألحقوني يا عالم ففي واحد صحبة سمعة وهو جاي من على أول الشارع فقلة أية في ايه أنتا بتزعق ليه قام صحبنا قاله حماتي هترمي نفسها من الشباك قام رادد عليه صاحبه وقاله وأنتا ايه أللي مزعلك قام قاله الشباك مش عايز يفتح

واحد بيقول لمراته ... انا النهاردة عايز رومانسية فى البيت ... راحت الزوجة سألت امها : يعنى ايه رومانسية ؟؟ الام : مش عارفة بس احتياطى " إنقعى الرز "

واحده وحشه بتقول لجوزها بكره عيد ميلادى . قالها هنقف دقيقتين حداد !

مره واحد ماشي في جنازة مراته قاعد يضحك فالناس بتقوله انت بتضحك علي ايه قال لهم اصل بقالي 30سنه متجوزه اول مره اعرف هي رايحة فين...هههههههههههه.

'مرة واحد ماشى مع خطيبته واخر انسجام فقالها "عارفة اية هو الحب وايه الجواز؟" قالته "لا" قالها: "الحب زى النجوم الجميلة اللى فى السماء" ،
    قالتله"طب والجواز؟" قالها:"دى البلاعة اللى واحنا بنبص على النجوم بنقع فيها.." !!

واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه و قالها : انا لما اترفدت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنيه و قالها : مش عاريف ليه حاسيس انك نحس

فى واحد قعد يدعك الفانوس جاله تسلخات

واحد نشر في إعلانات مبوبة :مطلوب زوجة!!! تاني يوم جاله 100 جواب فيهم نفس الرد: تاخد بتاعتي؟؟

مرة واحد قابل واحد زميله بيجرى سأله مالك قاله مراتى قاله مالها قاله أكلت 5 كيلو سمك جالها تسمم.. قاله لاحول الله وانت رايح تجيب لها الدكتور قاله لا رايحل أجيب لها 5 كيلو كمان
[/list]
https://hasswan.yoo7.com

نكت للمتزوجين
صفحة 1 من اصل 1